Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

fine

10. 7. 2009 21:39
No doufám

, že ty "poklady" z toho chodníku uklízíte.

0 0
možnosti
DK

Bertiik

11. 7. 2009 8:39
Re: No doufám

Přidávám se k tomuhle postřehu - Paříž je zasraná naprosto neuvěřitelně. Vzpomínám, jak jsem jednou cestou do práce (měl jsem hotel cca hodinu pěšky - krásná procházka) viděl exkrement zvící okurky hadovky. Další den jsem jsem viděl i původce - to snad ani nebyl pes - to bylo něco jako zakrslý býček. A protože ho majitel chodil venčit, tak musel bydlet s páníčkem někde v typickém pařížském minibytě bez zahrádky. Tak trochu trápení zvířete...

0 0
možnosti
M

Mufu

10. 7. 2009 21:14
Ufff!

Uč se,uč.ale asi ti to bude houby platný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.