Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Bledule na stazi IV dil,-Jezis je zlej, Jezis mne miluje

Jsou lidi, ktery si zamiluju hned. A pak lidi, u kterych mi to chvili trva. Jezis a jeho bracha mne dostali behem chvilky. Zrzavy cikane se zlostnou vraskou na cele a hlasem jak rozkraplej plechacek se kolem mne zpocene ovinulo a vyfluslo na zem zacuzenej hlen.

-Namasiruj mi zada!- porucil divokej chlapecek, prohrabl se v cerstve nastrouhany mrkvi, ktera mu vyrasila na hlave a s machovksou eleganci strhl propoceny triko.

-To tak! Jses zpocenej jak kure!-

Kohoutek s nacepyrenym brichem  to zkusil pokorneji 

-Prosim senorita!-

Nastavil zada a zaloudil o podrbani jak zatoulanej vorisek.

Tihle vyrostci mne porad testujou. Kdyz unavene zkolabuje moje vyrecnost, o kterou se opira  tezkej balvan zodpovednosti za deset vresticich opicatek, charizmatickj Jezis zapocne boj o dominanci.

Je jasny, ze hystericky jecici blondyna valici se prasnym hristem jak nasupenej parostroj nema sanci chytit fotbalistu Jezise. Je jasny, ze hystericky jecici blondyna, jejiz tvarohovej oblicej zdurel rajcatovym vztekem nevzbudi u osmahlejch frajeru respekt.

Blondyna se nastesti casteji smeje, nez nasira. 

Jezisuv triletej bracha, kouzelny mladatko s vydudlanou dirou v zubech je muj favorit. Proste mu sproste naddrzuju a odpoustim.

Manuel kopl Adriana do bricha? ... Ale vzdyt Manuel se hned omluvil, dal mi pusu a rekl mi, ze mne miluje. (logika zamilovane nany)

...

Byt spravedliva je hrozne tezky, protoze jsou deti, ktery si hned zamilujete a deti, u kterejch to trva.

...

Maria je  mala holcicka. Vazi maximalne pet deka ticha. Marie jsem si nikdy poradne nevsimla, dokud se do ni Manuel nezamiloval.

-Maria je moje nevesta!- krici Manuel a honi svoji stydlivou princeznu ve snaze vlepit ji drzou pusu. Maria hleda ukryt u svy starsi sestry. Zalibeni, ktery vzbudila v nezrizenym srdci triletyho svudnika ji ruzove kvete na tvarickach. Kouka do zeme na zmoula sukynku.

Tohle je stokrat lepsi nez Daniel Steel!!

...

A pak začalo padat listí a na slunci se už dalo vydržet. Neklamný znamení, že moje  španělská novela na čas končí.

Nastavená na místní patetickej levl jsem s bolestí v srdci nastoupila do letadla a brečela  a cpala se šunkou od rozjařený přísedící rodinky. Tři horký měsíce se uzavřely do vzpomínkový krabičky plný pestrobarevnejch obrázků.

Tak snad příští rok zase a snad už napořád. Stříbrnej prstýnek to jistí:-).

 

Autor: Olga Trampotova | neděle 4.10.2009 19:38 | karma článku: 17,83 | přečteno: 1830x
  • Další články autora

Olga Trampotova

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma: 17,07 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma: 31,81 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma: 38,43 | Přečteno: 14098x | Diskuse| Ona

Olga Trampotova

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma: 28,78 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma: 40,32 | Přečteno: 10455x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Řidič najel do brány Bílého domu, policie to vyšetřuje jako běžnou nehodu

5. května 2024  11:47

Neznámý šofér v sobotu v noci autem najel do brány Bílého domu. Náraz nepřežil. K přímému ohrožení...

Odbory svolávají další protest. Vadí jim změny v zákoníku práce a důchodech

5. května 2024  11:42

Českomoravská konfederace odborových svazů (ČMKOS) pořádá 21. května demonstraci na Malostranské...

Rakušan: Fňuk, fňuk ANO je legrační. Nenecháme se vytočit, řekl Havlíček

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  11:41

Ministr vnitra a předseda hnutí STAN Vít Rakušan v pořadu Partie Terezie Tománkové na CNN Prima...

Další předvolební útok v Drážďanech. Terčem byl stánek protiimigrační AfD

5. května 2024  11:22

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.