Olga Trampotova

Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding. 
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x

Olga Trampotova

Něco krásného a duchaplného

Dneska jsem se rozhodla napsat něco krásného a duchaplného. Něco co se vám, milí čtenáři Idnesu, určitě bude líbit. Už nebudu žvatlat o vajíčkách, zrcadlech, strašidlech, naivní lásce a dalších blonďatých tématech. Kdepak! Tento článek bude zasvěcen mému přerodu. Přerodu v politicko-společenskou komentátorku! Proč toto?

23.3.2009 v 17:39 | Karma: 19,39 | Přečteno: 2299x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Maritka a Šavlenka

Začalo to už když jsem byla malinká. Sotva jsem ovládla svoje mohutné nožičky, postavila jsem se před zrcadlo hrála si s Maritkou a Šavlenkou.

21.3.2009 v 16:40 | Karma: 20,49 | Přečteno: 1650x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Vajíčkový příběhy

Jedu si tak vesele v tramvaji a na líbivým růžovým letáčku čtu, že mám darovat pár svejch měkounkejch vajíček. Že prej tak pomůžu nějaký zoufalý paní. Zamyslím se. Můj zlobivý kontokorent vykazuje už víc jak rok ošklivý mínusový položky. Taky bych si chtěla koupit ty roztomilý červený šatičky. Ale hlavně chci pomáhat, jsem přece hodná holka! No, a co kdyby náhodou zrovna ta moje malá X buňka doputovala až k sexy teploušovi Rickymu Martinovi a ten si z ní nechal vyfabrikovat potomka? Takovej happyend by se dvanáctiletý fanynce Olince určitě líbil!

14.3.2009 v 21:42 | Karma: 36,65 | Přečteno: 6122x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Věnováno všem zuřivým diskutérům

Bystrému oku neuniklo, že koumavci v diskuzích mají potřebu vytvářet prazvláštní hypotézy o mé dušiče se kterou tu násilnicky exhibuji. Protože jsem hodná a sdílná holka, rozhodla jsem se jejich neutuchající potřebě dozvědět se více vyhovět a tento článek věnovat jim a reakcí na jejich pokorné analýzy.

11.3.2009 v 16:09 | Karma: 12,33 | Přečteno: 2792x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Šedozóna v Česku

Dneska si budu stěžovat.

9.3.2009 v 20:33 | Karma: 17,90 | Přečteno: 2650x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak ušetřit na porodním sále.

Už jsem sebou párkrát třískla o zem po zvlášť agresivním vpádu rudé armády, která v mém podbřišku rozpoutala křečovou válkou a vyždímala moji nebohou dělohu. Je to pár let, co jsem ležela na posteli, řvala bolestí a dýchala jak odulé prase po dvanáctihodinovém maratónu. Kamarádka žmoulala moji umaštěnou ruku a trpělivě čekala, až zabere mísa ibuprofenu, kterou jsem v bolestivým záchvatu spolykala. Odumřely mi nohy a brněly ruce. Když to nejhorší přešlo, naměřila jsem si tlak: 90/50.

21.2.2009 v 15:07 | Karma: 28,29 | Přečteno: 2702x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Pomerančovníková nemocnice

V pondělí ráno se nadutý portugalský letadlo rozhodlo po tříhodinovým zpoždění konečně vznést a já nechala v zádech pomerančovníky, kudrnáče, Chispitu a moje zimní prázdniny. Byla jsem opuchlá až za ušima. To ty slzy nasáklý mořským větrem.

19.2.2009 v 17:34 | Karma: 17,54 | Přečteno: 1481x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Housle v Rimini

Když mi bylo osmnáct, kysla jsem v zaprděným pokojíčku a rýpala tužkou vzkaz milovanému: Kde pořád jsi?? Bylo jaro. Na jaře měl konečně dorazit do mýho života, ale někde se cestou zpozdil. Na protest jsem sežrala tři balíky brambůrek, deset kofil a padesát tři jablek.

13.1.2009 v 16:18 | Karma: 22,01 | Přečteno: 2290x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Hypochondrický autoatlas

Jsem hypochondr.

12.1.2009 v 22:59 | Karma: 16,36 | Přečteno: 1553x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Schovaný světlo

Nemám ráda sluníčko krčící se celej den kdesi u obzoru a nemám ráda mega šedivouna, kterej roztahuje svoje unavený pařáty přes celou moji náladu. Závidím medvědům, že můžou přes zimu spát a závidím lyžařům, že vyjedou do hor a spláchnou na bílý pláni celou svoji zimní tmu.

3.1.2009 v 17:58 | Karma: 13,44 | Přečteno: 1758x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Milé kuličky a kuličníci!

Taky jste se o Vánocích obalili kapřím tukem a místo rozjímání nad Kristovým narozením zběsile karikovali Ježíška nakupováním tuny dárků? A pak se, unavení z odpolední tmy, zabořili do křesla a odevzdaně koukali na telku?

29.12.2008 v 13:47 | Karma: 15,61 | Přečteno: 1546x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Prsíčka, prdelka a mozek

Krása. Co to je?

22.12.2008 v 18:34 | Karma: 23,70 | Přečteno: 3562x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Psychóza přetížené studentky

V příštím týdnu mi školní povinnosti vyždímají můj už tak opotřebovaný mozek do podoby houbičky neschopné zareagovat na primitivní podněty.

13.12.2008 v 17:26 | Karma: 18,71 | Přečteno: 1856x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Aspirantka na Nobelovu cenu v manipulaci

Když jsem v březnu sjížděla sevillskou placku na rozvrzaným kole, který jisto-jistě pamatovalao velkolepého generála blbosti Franka, napadlo mě, že by bylo docela fajn vsunout do nákupního košíku připevněného na předních řidítkách nějakého rozkošného psíka s vypouklýma očima. Neprozřetelně jsem tohle své přání jako poťouchlý žert sdělila milovanému. Mělo být výzvu k láskyplnému haštěření na téma štěkajících smraďochů, jejichž nejlepším přítelem Andrés fakt nebyl. To jsem ještě netušila, že bezdomovecká princezna Chispita zavěřitla odér domova a vydala se na dlouhou pouť až do Murcie.

25.11.2008 v 16:38 | Karma: 16,17 | Přečteno: 1884x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Au-pair trampoty

Do Španělska jsem odlétala více jak před rokem. Poslední česká noc mě obejmula hutným lihovým oparem a letištní svítání mi nečekaně zauzlovalo střeva. To ráno jsem vypadla jak odkvetlá bledule a španělsky uměla říct tak akorát "Me he perdido." , což byla věta, kterou jsem den předtím nastudovala z turistické příručky. Potácela jsem se zničeně po hangárovitých prostorách vídeňské letobrány a čekala, až mě někdo spasí. Nespasil. Když se čas začal naklánět směrem k hodině odletu, skřítek Zmatek zahrál svoji oblíbenou melodii na srdeční gong a já se rozhodla anglicky jednat. Informačním úředník mi všechno trpělivě vysvětlil a já jsem, po odbavovacích peripetiích, poprvé v životě nasedla do útrob podivného vznášedla. Doprovázela mě škodolibá opice.

14.11.2008 v 18:12 | Karma: 26,81 | Přečteno: 4120x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Ať žijí pipiny a bělené tampóny!

Je to pár dnů. Seděly jsem v hospodě a kamarádka mi naštvaně oznámila, že její ekomaniacký přítel by si přál, aby se při každoměsíčním nájezdu rudé armády pacifisticky bránila pouze zelenou vložku z přečisté bavlny. Ohnivé kamarádce vzplály vlasy hrůzou a zahájila slovní útok. Je to přece její válka.

11.11.2008 v 17:45 | Karma: 30,41 | Přečteno: 4634x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Astrologie aneb předepsaná budoucnost

Jsou lidé, patří mezi ně především úctyhodné vědecké persóny, pro něž slovo astrologie synonymicky splývá se slovem blbost. No a pak tu máme tisíce dam, hippie slečen, jemných mužíčků a opilých blondýnek v baru, které za nejdůležitější bod rodící se konzervace považují otázku : "A co seš za znamení?" Těch je, myslím si, víc. Některé z nich jejich náměsíčná Luna v zbloudilém domě donutí ke studiu tlustých bichlí, ve kterých přiopilé planety krouží nad našimi osudy. Vstřebají do sebe prastarou teorii o vlivu hvězdných konstelacích a přijmou ji do svého středu. Pak ji bezelstně či se lstí šíří dál. Študovaní magistři, docenti a profesorové naopak hřímají proti nevědeckému blouznění astrologických pošetilců. Blonďatá studentka chápavě přikyvuje a pod lavicí listuje knihou Slunečních znamení, aby předem prostudovala charakter sexy týpka, kterej jí včera řekl, že je lev.

10.11.2008 v 18:44 | Karma: 16,36 | Přečteno: 1554x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jsme vylepšený opice

Vrátila jsem se zpátky z Andalusie obtěžkána přísahou, že už vejšku dokončím. Tuto pošetilost jsem pronesla v postkoitálním stavu bláznivé zamilovanosti. Nějaký potroublý hormon lásky vyfoukl z mých úst slova : "Sí, te lo prometo." Můj přítel zamnul rukama. A já se teď brodím bažinami zodpovědnosti.

27.10.2008 v 16:41 | Karma: 20,33 | Přečteno: 1827x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Oslava Chlapa

Tak jsem si přečetla článek o tom, že je dobrý chlapa nemít.

22.10.2008 v 9:56 | Karma: 26,39 | Přečteno: 2779x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Mateřská ve Španělsku

Mateřské pudy se rozrpoudily mým tělem poprvé v šestnácti: Nejlepší kamarádka mi vrazila do náručí svoji šestiměsíční sestřičku a moje pošetilé srdce začalo blahy slintat nad tou pokakanou nádherou.

14.10.2008 v 8:59 | Karma: 16,81 | Přečteno: 1338x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Pán Bůh se bude zlobit

Byla jsem pokřtěná jako protestantka. Coź teda neznamené skoro nic. Znamená to možná tak to, že mi v půlroce nějakej pán vylil kýbl vody na hlavu a pronesl pár podivnejch formulí.

12.10.2008 v 22:39 | Karma: 17,50 | Přečteno: 1297x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Naducané stehýnko

Když mi bylo čtrnáct, měla jsem míry modelky, až na to, že oněch šedesát mi zákeřná páska naměřila přes naducané stehýnko.

12.10.2008 v 15:15 | Karma: 20,26 | Přečteno: 1431x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

V Londýně pro prachy

Z pošmourného Londýnama jsem v září dorazila s nohama nateklýma místním workholismem. To zas bylo !Jako levná pracovní síla jsem se motala mezi zákazníky v alžírské kavárně. Ostříhaná na militantní lesbičku jsem dorazila do Anglie s kontokorentem v supermínusu a vědomím, že jestli do dvou dnů nenajdu práci, spláchnu sama sebe do žumpy finanční krize.

10.10.2008 v 21:41 | Karma: 16,79 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Oslava šprta

Znáte ji. Tu hubenou holku s tvarohovým ksichtem.

25.7.2008 v 14:09 | Karma: 18,67 | Přečteno: 1617x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Pošlete mi španělský slunce!!

"Maminko, jsi doma radši sama, nebo s někým?" "Sama." "Ani mě nemáš ráda doma?" "Ne!" ..... "Tak proč sis mě teda porodila?"

22.7.2008 v 15:12 | Karma: 19,21 | Přečteno: 1191x | Diskuse| Ostatní