Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je paráda, celou dobu jsem si myslela, že jsem matka krkavčí a vida - jsem pouze punková :) Díky za prima článek, v té záplavě škroběn je to osvěžující

1 0
možnosti
Foto

Jo!R^

Léto a horké dny jsou báječné v tom, že dítě běhá s nahým zadkem a jeden balík plen nám vydrží na měsíc:-)) Případné loužičky se vytřou,jen musím zapudit tu chuť vymáchat mu v tom čumák;-D

2 0
možnosti
VB

Take se hlasim k punku! Dite se ma prizpusobit rodicum, nikoliv naopak ;)

3 0
možnosti
DT
Foto

Dokonalé a pravdivé, konečně mám svou škatulku :-)

1 0
možnosti

A89n84n38a 59Č69e10r52n20á

31. 7. 2014 21:58

Jasně, všichni jsme punk. V

0 0
možnosti
JN

Teď jste mi to přišila. Byla jsem punková matka. A teď jsem punková babička ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.