Diskuse

Před rakovinou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Dobře napsáno! R^ A nebojte se dalších těhotenství, znám osobně ženy, co po konizaci děložního čípku v pohodě donosily další zdravé děti. Ale chápu červíka obav, na podzim mne také čeká další kolo testů a přání, že se aktuální špatné výsledky polepší. Zdraví máme holt jen jedno :-/

1 0
možnosti
TT

Pěkně napsaný. Hm, když člověk i takhle na fórum narazí na ženskou s humorem, budí se závist. ;-)

0 0
možnosti
JL

Koho to zajímá. Příběh prof. Jane Plantové, která dostala rakovinu, měla prognózu jen několik měsíců života a rychle se vyléčila odstraněním živočišné stravy, je popsaný zde:http://www.dailymail.co.uk/health/article-2646043/Give-dairy-beat-cancer-Leading-scientist-given-just-months-live-changes-diet-alive-nearly-20-years-later.html#ixzz33UMo43NH

0 5
možnosti
FK

blabla bla. Koho zajima ze vinou sarlatanu zemre zbytecne spousta lidi, co by se mohla vylecit, at si prohleda internet a mozna staci i idnes ;-)

4 2
možnosti

Jsem ráda, že vím, co mě čeká. Díky :-)

U mě to bylo tak - volám si o výsledky pravidelné kontroly s automatickým naladěním, že uslyším "vše v pořádku". Místo toho mi sestřička říká: "zrovna jsem vám chtěla volat, dám vám pana doktora". No nic, tak si chvíli poležím (dítě mám naštěstí o 5 let starší než vy, takže relativně samostatné).

Hlavně si neumím představit, že bych na pravidelné kontroly nechodila!!

1 0
možnosti
AS

držím palce a hlavně to zdraví a spoustu optimismu R^V

0 0
možnosti
Foto

Zvládáte to bezva, držím palečky na ty tři další vřešťany:-).R^V

3 0
možnosti
Foto

Jak to tak čtu, buďte v klidu. Trošku poležíte - no a? TOHLE máte za sebou a dětí si klidně pořídíte ještě pět :-).

Fandím a pište. Jde Vám to s rusalčí lehkostí :-). Karma.R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.