Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neznám - jsem "provoněný, krásný, odlehčený" - aniž bych musel přijíždět z východu, západu, jihu, či z Marsu. ;-) A taková je i drtivá většina lidí kolem mé osoby - milá, usměvavá, někdy až (k zabití) potrhlá. :-) Já říkám, že si lidi kolem sebe vybíráme sami - a ten pohled na ostatní je vlastně taky náš. Zkrátka: To ne oni, to my. ;-)

(P.S. Ale možná je to tím, že žiji v blázinci.) :-P

1 0
možnosti
Foto

Na profilovce vypadáš mile :)

0 0
možnosti
Foto

Člověk, který má dostatek svých zájmů a námětů k přemýšlení, nepotřebuje, aby se kolem něho všichni usmívali. A ten studený čumák, který náhodně poznáte blíže, je zajímavější člověk než kdejaký chechtálek. Ale máte pravdu; mně také většinou vyhovuje, když jdu do města, že jsou lidé kolem mě přístupní a milí - ale upřímný podnět musí vycházet ze mě samotné (což se vždycky nechce, tak čemu se divit).

2 0
možnosti

Hezké brzké ráno.

Pěkné oživení blogu. Jasně..už ranní jízda vlakem do zaměstnání mne naladí. Sranda, vtipy mých pravidelných spolucestujících. Ovšem bacha. Je třeba to trochu srovnat.Trénovat i šoky. A tak sem tam navštívím blog......;-D Od neustálé obličejivé mimiky rozesmátých úst je třeba si trošku odpočinout. Tu mimiku

0 0
možnosti

Skvěle! Konečně trochu vytržení z ,,ukrajinské rétoriky":-)

0 0
možnosti
Foto

M93i39l91a90n 39N86o86v77ý

12. 3. 2014 22:53

Oli, krásný článek, nicméně musím na druhou stranu říci, že oni nejsou jakkoliv zlí nebo studení, my je vnímáte tak, protože oni v nás evokují a nacházejí tuhle naši stránku soudů. Je to na bytostní podstatě, kdy lidé jsou v principu dobří všichni. Bohužel jsme také všichni manévrovaní médii do zapomnění, ale je tady fakt přechodu Země z 3D do 5D dimenze, tedy z tmy do světla, kdy se skutečně budou dít velké věci v realitě. Je dobře Oli že jste tady, moc si toho vážím, těch světlonošů bude postupně více a více, bude to chtít od nás všech spoustu trpělivosti, ale dokážeme to. Moc díky ještě jednou a karma!V:-)

0 0
možnosti

J59a11n 80H15a86n12á57k

12. 3. 2014 22:15

Ještě, že na idnesu píšou i politicky nezatížené ženy, jinak bych byl pravděpodobně už v hluboké "ukrajinské" depce :))

Máte pravdu, být milí je hodně muziky prakticky zadarmo.

Díky za fajn článek Olgo, jste milá! :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.