Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mablung

17. 4. 2010 20:58
pryč

Když mi před pár lety jedna dívka při "nezávazné" konverzaci řekla že studuje psychologii, působilo to na moje hormony jako studená sprcha v kombinaci s čtyřikrát oběhnutým stadionem. To už raději právničku, toho člověk lituje až když se vztah začne rozpadat ...

0 0
možnosti
SB

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

17. 4. 2010 20:28
Jen tak dál!

Na kritiku nehleďte! :-)R^

0 0
možnosti
A

Arth-

17. 4. 2010 16:24
Díky!

;-D

Takhle nahlas už jsem se dlouho nezasmál...

Nejlepší je ten pes na konci...  ;-D

0 0
možnosti
TB

Tomáš Bobek

17. 4. 2010 14:54
Výchovná vsuvka?

Tak nevím, rozdala jste v blogu celkem tři tzv. "výchovné vsuvky". Whuhm. Mohla jste dát nám, milým českým chlapcům, třeba tři "tajné tipy"", "dobré rady" nebo "zaručené návody", ale Vy jste se místo toho rozhodla pro přívlastek spojený s výchovou. Že by snad něco podvědomě vyšumělo na povrch? Netuším proč a nebudu už dál hádat, ostatně od psychologie jste tu Vy, a určitě to budete vědět lépe, ale něco Vám prozradím: my muži výchovu od žen přímo milujeme, můžeme se po ní utlouci a pravidelně vymetáme bary, abychom se mohli seznámit s nějakou, co by nás až do smrti vychovávala a komandovala... ;-D;-D Jinak dobrý a klipy na konci skvělé.

0 0
možnosti
A

Arth-

17. 4. 2010 16:31
Re: Výchovná vsuvka?

No a vo vo vo tom to je... :

kdo má sběvědomí v pořádku, tomu to nevadí... a kdo nemá - ten se tak nějak sám odfiltruje!

:-P

0 0
možnosti
D

duhastrecht

17. 4. 2010 14:01
Technická připomínka:

Pokud budu ve tři hodiny ráno balit v baru osamělou dámu, co asi sbalím;-D

0 0
možnosti
JD

akubra67

17. 4. 2010 12:50
abych řekl pravdu...

.. jediné, co mě po přečtení napadlo - ksakru, kdy já jsem byl naposled zapařit do tří do rána v baru s osamocelou blonckou u barpultu? Odpovím si sám - v minulém století :-) A naposledy jsem takhle přes večerku pil, když k nám do městysu v Sudetech dorazil Vlastík Redl a pak se nechal přemluvit že hospoda u Českýho Honzy vedená vietnamcem je to pravý ořechový. Sice neměli Tullamorku, ale Jameson to celkem napravil. Ovšem žádné studentky, tím méně psychologie se tam nevyskytovaly. To je holt matička měst se svými nočními lákadly.... A když je krom toho pisatel momentálně veden jako tatík na rodičovské, je to ještě horší :-) Přečetl jsem si pár textíků, není to špatný, asi si tě zabukmarkuju. Už pro ten odkaz, protože vtipný reklamy mám moc rád, bohužel v naší tv je jich teď nějak poskrovnu. hezký konečně jarní den. Honza

0 0
možnosti
M

majnun

17. 4. 2010 11:52
0 0
možnosti
OU

17. 4. 2010 11:42
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
O

olivita

17. 4. 2010 11:53
Re: hezký

Dík.

0 0
možnosti
OL

kocourek-černý

17. 4. 2010 9:28
Leknutí

Moje milá, jak jsem četl starý a ošklivý a něco o becherech, tak jsem se strašně leknul že jsem to byl já. Podíval jsem se na můj oškupaný šedivý kožíšek. Pak jsem ale dál četl že ten pán začínal nějakou psychologickou diskuzi atd. Tak jsem si oddechnul. Tak to jsem já nebyl. Já bych vás spíše decetně přesvědčil o cnostech mého stáři a narvhl vám aby jste objednala vy flašku šampusu (samozřejně na můj účet) a i kdybych vás nesbalil (měl bych hroznou noc) tak bychom měli rozhodně lepší pobavení a určitě bych o vás věděl. I když pravda je někdy jsem také takový ve tři hodiny ráno v baru se i mě stavají hrozné věci když si lečím své mindráky ze dne. Musím však také přiznat že s blondýkami mám od svého křepkého mládí určité problémy. Ale takový je život. Na jednotlivé osudy se prostě nemůže bráti ohled.

0 0
možnosti
IX

IfčaX

17. 4. 2010 8:56
Hezké...

ovšem reakce v diskuzi ještě lepší! ;-D

0 0
možnosti
O

olivita

17. 4. 2010 11:53
Re: Hezké...

Diskuze jed dneska úplně boží :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.