Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Quantum daemon

7. 12. 2009 11:17
ja divadlo nenavidim

od prvni chvile kdy jsem je poznal a kdyz nas soudruzky ucitelky bravaly na povinne skolni akce do divadla. Par tajtrdliku na podiu si hralo na umelce a snazilo se byt vtipnymi, ale nikdy jim to neslo. Vzdycky jsem se k smrti nudil. Na povinne divadelni akce na gymplu jsem se pro jistotu vzdycky poradne zkouril marihuanou, abych to vubec byl schopen vydrzet.

0 0
možnosti

maudite

7. 12. 2009 6:29
No nevim

ta psychologie, ale budes pak videt do chlapu a i do jinych lidi a to nevim jak to ustanes. Ona pekna slecna, kdyz si chce zachovat svoji uroven, fakt moc moznosti v zivote nema.

0 0
možnosti

jendapr@

7. 12. 2009 11:08
Re: No nevim

Psychologie pěknou slečnu naučí, že jí v životě moc nepomůže a že aby viděla do "chlapů a jiných lidí", tak vlastní oči a poučky z psychologie stačit nebudou. Nemám strach o pěknou slečnu. Má totiž dostatek důvtipu, schopnosti pojmenovávat věci vhodnými jmény i odvahy na vlastní názor.

0 0
možnosti

B-ellana

6. 12. 2009 16:26
Milé :-)

Připomnělo mi to jednu mou (dávnou) životní etapu. Karma R^

0 0
možnosti

olivita

6. 12. 2009 18:41
Re: Milé :-)

Díky moc!

0 0
možnosti

Trnitý Sirup

5. 12. 2009 23:14
Hezke

osobni, hezke, poeticke :-)

0 0
možnosti

olivita

6. 12. 2009 18:41
Re: Hezke

Děkuju:-)

0 0
možnosti

bondy_

5. 12. 2009 20:26
Tak nevim,

byt Vama zkusim posbirat zbytky selskeho R. a na takoveko radobyintelektualni reci se vybodnout :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.