Diskuse

Zpátky v Brně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

zcek

9. 10. 2009 14:10
Kájy???

Kájy a dížko??? S tím chceš Bc?? Zpátky na základku! A Bc má dneska každý hňup, až budeš mít PhD, tak se chlub a ne tímhle.

0 0
možnosti
O

olivita

9. 10. 2009 19:09
Re: Kájy???

Já se nechlubím, já se kaju za svoji divokou postpubertu!  A nebojte, doktorát taky jednou bude. Aji profesůra si na mě brousí zuby, ale , prvně se musim naučit rozeznávat I a Y a S a Z :-P.

0 0
možnosti
JV

notabene9

9. 10. 2009 13:51
V jednom..

V jednom, ve dvou případech je to vyjádření přes čáru, ale jinak napsáno s citem pro jazyk a originálně, což tady bývá dost ojedinělé..

0 0
možnosti
O

olivita

9. 10. 2009 19:09
Re: V jednom..

Děkuju moc.

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

9. 10. 2009 13:37
Jak já Vám rozumím! :)

Prošla jsem si podobným vývojem. Je fajn, že Vám titul z české školy pomůže od podřadných zaměstnání v cizině, ty pomocné špatně placené práce jsou ale dobrá zkušenost - člověk se pak opravdu snaží, aby je už nikdy nemusel dělat. :)

Jo a brněnská trafikantka mě taky jednou šokovala - dělala se hluchou, když jsem ji žádala o "lístek na tramvaj". Po asi desátém opakování prosby a asi tuně jejích zkysaných ksichtů mě vysvobodil nějaký pán, který jí vysvětlil, že chci na "šalinu". Úplně jak z toho vtipu, jak pražák pije v Brně z kašny...:-/;-D

0 0
možnosti
O

olivita

9. 10. 2009 19:09
Re: Jak já Vám rozumím! :)

;-D

0 0
možnosti
J

Jxyz

9. 10. 2009 11:38
Nechci vam kazit iluze

Nechci vam kazit iluze, ale v soucasne dobe ma Bc. s skoro kazdy blbec :-/

0 0
možnosti
O

olivita

9. 10. 2009 19:10
Re: Nechci vam kazit iluze

To neva, já jsem chytrá.

0 0
možnosti
M

Mufu

9. 10. 2009 11:27
Gender

jak vyšitej,čili domácí práce;-)

0 0
možnosti
LK

Kerapsak

8. 10. 2009 21:31
predchozi

jsem necetl, ale prectu. :-) Krasny. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.