Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

maribel

5. 10. 2009 23:25
no slava.....

Mila Olgo, moc vas zdravim. Uz jsem byla ponekud netrpeliva a nervozni. Nicmene cekani na dalsi prispevek stalo zato. Moc pekne. Dovedu si predstavit, ze do tech nasich temnych a chladnych koncin se vam vraci s tezkym srdickem.  Preju, at se dari ve studiu a tesim se, ze za nami zase prijedete. Posilam vam trochu tepla, uzasne slunecni zare a naprosto neuveritelne modre nebe, ktere bere dech. To vse okoreneno zcela neodolatelnou vuni more.

Srdecne zdravi z Malagy Marcela MaribelV;-)

0 0
možnosti

olivita

6. 10. 2009 10:39
Re: no slava.....

Je, diky za milej prispevek! Tady je nastesti docela hezkej podzim, takze prilet nebyl zas takovej sok, ale kazdopadne bych se hned vratila!

0 0
možnosti

frnek

4. 10. 2009 19:49
Co te je za nesmysli.

Nerozumim tomu co chtel basnik rici..Co je to za slatanice ktere nemaji hlavu ani patu.;-D

0 0
možnosti

janiktomanek

5. 10. 2009 19:27
Re: Co te je za nesmysli.

a proč nesmyslY (ten nesmysl, vidím koho/co - nesmysl)? Když si přečtete i zbylé články z této serie, tak to snad pochopíte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.