Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

maribel

27. 6. 2009 0:14
omluva

prave jsem si otevrela svuj e-mail a precetla si vasi zpravu.8-o ;-DTakze to PS s tim e-mailem beru zpet. Vsechno ostatni plati.;-DV

0 0
možnosti
M

maribel

27. 6. 2009 0:09
vitejte doma :-)

Nejakou dobu sleduji vas blog a uz jsem se tesila na dalsi prispevek. A ejhle, mame ho zde. Ani jsem netusila z jake blizkosti prileti. Bydlime s pritelem v Malaze. Na hacky a carky nehledte, hlavne piste a uzivejte si toho naseho krasneho slunicka a teplicka.;-)R^

PS. Pokousela jsem se vam poslat e-mail, ale vratilo se mi to jako nedorucene, nevim tedy, jestli uvedena adresa funguje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.