Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Markéta H.

3. 4. 2009 8:04
Tak

tentokrát je to na mě nějaký moc složitý ;-D ale máte úžasnou slovní zásobu a neobyčejný slovní obraty. Líbilo by se mi, kdyby mi vaše články někdo předčítal...

0 0
možnosti

nyny.

2. 4. 2009 14:58
aaaaaaaale

mně se náhodou tenhle článeček líbil, možná proto, že jsem ženská a takové uvažování chápu jako zastavení nad něčím a nikoli jako špatný tah v souteži předem prohrané.

0 0
možnosti

Pohoda Libor

1. 4. 2009 23:07
Poslední

dobou vůbec nevíte co psát. Napíšete článek o diskutérech, což je pouze reakce na vaše uražené ego a ukázka vašeho nízkého sebevědomí, když máte potřebu reagovat celým článkem na nejapné názory diskutérů. To by jste mohla koneckonců dělat po zbytek života. Ale dobrá, řekl jsem si. Nezvládla to a to se může stát každému. Další článek byl o nějakém příslibu, že se budete věnovat tématu politiky. Už jen to svědčilo o vaší nejistotě a chtěla jste vědět co na to ostatní. Proč, když chcete psát o politice prostě nenapíšete článek o politice? A vrcholem je váš poslední článek, kde se podivným způsobem snažíte vykroutit z jednoduchého a prostého faktu, že prostě nedokážete stvořit nic smysluplného k tématu politiky. V pořádku, každý má vlohy k něčemu jinému, ale proč vy hrajete divadlo a nepřiznáte to? Raději tvoříte nicneříkající články a snažíte se neustále upozorňovat na psychologii jako by měla být něčím světoborným. Vím o ní dosti a už dávno jsem přišel na to, že existuje tisíc

0 0
možnosti

Pohoda Libor

1. 4. 2009 23:22
Re: Poslední

účinnějších způsobů jak pomoci lidem, i když musím přiznat, že zpočátku jsem jí byl také okouzlen. Zajímavá věda, ale pro praktické využití naprosto nedostatečná a téměř bezvýsledná. Ale to je na jinou diskuzi. Takže čerte drž se svého kopýtka.

Co se týče příspěvku pana Lombarda nebo jak se ten podivný směšný trubec nazval, tak je to ukázka naprosté ubohosti. Takovéto lidi nikdy nepochopím a díky takovýmto poškozeným jedincům je na světě tolik hnusu. To co napsal je naprosto nechutné a doufám, že takových jedinců zde bude co nejměně.

0 0
možnosti

Lombardo666

1. 4. 2009 21:07
Milko!

Svatostavě a kompl, tyto termíny mi nejsou jasné, zdá se mi, že si hraješ na velkou holku, přestože jsi úplně vymletá a nijak zvlášť přitažlivá. Píšeš nesmysly,aby tě všichni brali za něco, co nikdy nebudeš. Potřebovala bys pořádně opíchatm, potom snad zalezeš na svoje místo. Krávo! 

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.