Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Shaza

18. 3. 2009 10:28
**

pěkný :) co na duši, to na kompu...bezva, brala bych tu bezprostřednost!

0 0
možnosti

(@)

16. 3. 2009 13:01
Naprostý souhlas s autorkou...

R^ R^ R^ Příroda se nemá znásilňovat a pokud prostě někdo přirozeně nemůže, ať to s pokorou přijme a najde si jiný pozitivní životní program, do kterého může investovat.

0 0
možnosti

Booboo

20. 3. 2009 22:22
Re: Naprostý souhlas s autorkou...

Hm, jenze aby to nedopadlo tak, ze za deset let si bude ten jiný pozitivní životní program hledat asi tak 80% párů, které nebudou moct mít děti. A těch 20% to asi s tou porodností moc nedožene.  Pokora mi vážně nechybí, co mi chybí je šance na valstní, biologické dítě, ale kdo nezažije, nepochopí :-(

0 0
možnosti

Jarcho

16. 3. 2009 10:03
Většina těch vajíček není použita k oplodnění neplodných.

Většina těch vajíček je použita k různým pokusům a výzkumům.

Jen pár je jich použito k oplodnění jiných žen - převažují jednoznačně ty pokusné.

Lze očekávat, že čím dál víc vajíček bude oplodněno a následně rozebráno na kmenové buňky - to teď děsně "frčí". To by měla také každá žena zvážit, zda zrovna k tomu účelu chce svá vajíčka věnovat.

Navíc je třeba mít stále na paměti, že neplodných žen je velice málo. Neplodných starých žen je samozřejmě mnoho, v určitém věku jsou už všechny neplodné. Ale ve věku 20-25 let se neplodnost vyskytuje jen sporadicky.

Ta, která je neplodná, by neměla žádat cizí vajíčka, ale raději by měla navštívit interrupční kliniku a přesvědčit některou žadatelku o interrupci, ať to děťátko donosí pro ni.

0 0
možnosti

honza_votava

16. 3. 2009 7:34
druha strana mince

Az budete jednou stat pred tou lednickou a ona bude zoufale prazdna, budete mozna mluvit jinak. Bezte si nekdy stoupnout pred kliniku zabyvajici se asistovanou reprodukci a zjistite, ze z ni nelezou zadne stareny se seschlou delohou ale vetsinou zeny jako vy.  Jen s tim rozdilem, ze nemohou mit deti prirozenou cestou. Muzete si o tom myslet co chcete, ale ja na "obchodu" s vajicky nic neetickeho nevidim. Mnoha parum prinasi radost a zivotni stesti. A nikomu neskodi... V 

0 0
možnosti

olivita

16. 3. 2009 11:45
Re: druha strana mince

Mě samozřejmě nevadí, že na obchodu nic neetickýho nevidíte a plně to respektuju.

Já trochu jo. A tak jsem o tom naspala.

0 0
možnosti

motylek_02

16. 3. 2009 4:01
vajicka bych nedarovala

pokud nebudu moci mit deti, nebudu to lamat pres koleno a zvazim adopci ci pestounstvi.

0 0
možnosti

Lilith+

15. 3. 2009 21:50
Perfektní!

Zvlášť to "...podezíravé prohlížení každého dítěte na ulici..." ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

motylek_02

15. 3. 2009 20:01
kdyz jsem o tom

premyslela, tak bych vajicka darovat nesla. Tecka, konec.

0 0
možnosti

Booboo

15. 3. 2009 19:12
Nepobavilo

Číst tohle mi přijde vůči spoustě lidí netaktní, bezohledné a dost zraňující. Možná byste si někdy měla zajít na specializovanou kliniku a tam si promluvit s holkama, pro které je vajíčko od dárkyně poslední možnost, jak mít dítě. A troufám si říct, že neplodou stařenku ani byznysmena v bílým plášti tam nepotkáte.  

0 0
možnosti

agentCMC

15. 3. 2009 19:19
Re: Nepobavilo

@ nepotřebuji nic dodat, uhodil jste hřebík na hlavičku @

0 0
možnosti

Shibumi

15. 3. 2009 17:20
Přesně tak

Na světě lítá nespočet malých dětí, které přišly o rodiče a daly by nevím co za to, aby měly někoho kdo je má rád a postará se o ně, ale naše zhýralá společnost raději bude vymýšlet implantaci vajíček pro lidi, kteří neví co s prachama. Už dávno jsou peníze a moc na prvním místě. A co se týče " přechcání Boha ", ( já osobně jsem tedy spíše ateista ), jestli mám správné informace, tak vše je vůle Boží a nic se neděje bez toho, aby v tom neměl prsty Bůh. Jen by mě docela zajímalo, který v tom má ty prstíky, zda islámský, křesťanský, budhistický či hinduistický. Podle mne to bude Bůh vajíček, kterého jsem právě ve své mysli stvořil a běda kdo mi ho bude zpochybňovat. Zápalky mám a nějaké dříví taky venku seženu.

0 0
možnosti

honza_votava

16. 3. 2009 7:39
Re: Přesně tak

tak nektere z nich adoptujte! az to udelate, mate pravo kritizovat nekoho jineho, ze to neudelal. Deti nejsou plysova zvirata na hrani, ale zivi tvorove s krehkou dusickou. Tim chci rict, ze musite nejdriv nalezt nejaky vztah k diteti a pak teprve ho adoptovat, aby to nakonec nebylo na skodu vsem.

0 0
možnosti

miciguši_nagahata

15. 3. 2009 16:57
karma z důvodu osobní sympatie

článek je blábolR^

0 0
možnosti

olivita

15. 3. 2009 17:25
Re: karma z důvodu osobní sympatie

My se známe?

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.