Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

miciguši_nagahata

15. 3. 2009 16:53
co je to

podbradek?

0 0
možnosti
O

olivita

15. 3. 2009 17:24
Re: co je to

Vak pod bradou.

0 0
možnosti
A

Ai.ma

14. 3. 2009 4:50
...........

:-PR^

0 0
možnosti
J

JNP

13. 3. 2009 5:55
Autorko...

sorry za tu diskuzi, ale kolem blba se jen tak projít nedá. :-) 

Ale myslím, že už má dost.

0 0
možnosti
V

Vikina

12. 3. 2009 20:28
Hleďme,

a já myslel, že jste jen taková docela pěkná holka - no, nestačím se divit. Pochválil bych Vás už dříve, ale to by mě různí Radkové, markýzové a další exoti napadli, že blbnu, jakmile se kolem mě jen mihnout kalhotky. Krindapána, jak mohu vědět, jestli vůbec nějaký kalhotky máte? :-)

0 0
možnosti
O

olivita

12. 3. 2009 21:19
Re: Hleďme,

Vikino, dík moc za pochvalu. I když jste kalhotkovej diskutér, tak mě potěšila;-).

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

12. 3. 2009 10:33
výborně děvče

nedejte se R^

0 0
možnosti
S

Shibumi

12. 3. 2009 10:24
Víte

slečno Olivito, jakpak bych vám to řekl....opravdu se mi nelíbí, když někdo vznáší připitomnělé soudy o čecháčcích. Jsou mezi nimi totiž jak tatíci a mámy tak děti. ! 

0 0
možnosti
O

olivita

12. 3. 2009 11:52
Re: Víte

Pane Shimbumi, když už jste mě tak důkladně rozanalyzoval, tak já si taky trochu rýpnu.Naše komunikace vázne a víte proč? Páč vy tady chrlíte moudra a všechno si to hrozně berete, zatímco  já si  z vás dělám ukrutánskou  srandu. Smysl pro humor je sexy, nemyslíteR^?

0 0
možnosti
S

Shibumi

11. 3. 2009 20:50
Mě jste

pouze dokázala, že jsem uhodil hřebíček na hlavičku. Zrovna včera jsem si říkal, že pokud byla moje úvaha správná tak to budete chtít jistě vehementně dementovat. A hle, neuběhne ani den a je to tady. Nevím jak se tomu říká ve Španělsku, ale tady jednoduše " potrefená husa se vždycky ozve". Pokud by to byla taková hloupost co jsem včera napsal proč by jste si dávala takovou námahu a věnovala tolik času, aby jste ostatním vysvětlila, že to přece takhle není. Člověk s nadhledem, který měl tak spokojené dětství by se jen usmál a žil dál svůj skvělý život, ale Vás se to hodně týká a jediný co Vás štve je, že někdo dokázal prohlídnout co jste zač a ten strach, aby si to nemysleli i další Vás žene psát sáhodlouhé vysvětlení, prostě holka v pohodě ;-D. V podstatě Vám šlo pouze o reakci na můj příspěvek, proto také zařazení na úplný konec, ale opět jste to chtěla zakamuflovat články nad. Hloupoučká

0 0
možnosti
O

olivita

12. 3. 2009 10:03
Re: Mě jste

Víte pane Šhimbuni, jakpak bych vám to řekla,.. opravu se mi nelíbí když někdo vznáší připitomnělé soudy o mém tatíkovi.Rv

0 0
možnosti
DK

drkva

11. 3. 2009 20:06
Není

nad hloubkovou analýzu osobnosti provedenou skutečnými odborníky :-) Pěkně jste to shrnula, takže už o Vás víme úplně všechno. Já dokonce i to, že TA "olivita" jste právě Vy :-) Díky!

0 0
možnosti
O

olivita

11. 3. 2009 16:58
Tak mi to, frajeri stahli na soukromej

bo jsem se hrube provinila proti vsem absurdnim pravidlum idnesuRv

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

11. 3. 2009 17:05
Re: Tak mi to, frajeri stahli na soukromej

tyjo....oapdla dobře. Taky vás mohli hned eskortovat.

0 0
možnosti
F

framy

11. 3. 2009 16:53
hezky

jste jim to nandala.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.