Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Shibumi

10. 3. 2009 9:43
Ajajaj

Tak tohle bylo hodně zmatený a vlastně o ničem a to Vás mám uloženou v RSS. Co se Vám stalo Olgo? Opravdu to vypadá jako by jste byla úplně mimo. Taky nechápu jak šlapete na českej národ. To jsme opravdu takový jelita? Okusila jste španělský slunce a španělskýho hřebce a hned jste nějaká povýšená nad čecháčky. Ale problém bude spíše ve Vás než v těch čecháčcích, je přece přirozené, že pokud celej život baštím vepřo knedlo zelo tak se ho přejím a když pak okusím něco lahodného exotického tak mi to chutná mnohem více, což ovšem neznamená, že vepřo knedlo zelo je špatný. Ono po pár letech až se přejíte zase toho exotického tak se Vám bude zaručeně stýskat zase po tom čecháctví. Nad toto je potřeba se povznést jinak z toho vznikne holka, která v podstatě pomlouvá čecháčky a z tohoto článku se mi zdá, že pomlouvání se Vám nezamlouvá. Jen jestli to není tak, že nám tady zlodějíček přednáší jak se chovat slušně a poctivě. Ale jinak mám Vaši syrovost rád, jen se nesmí tlačit tak na pilu.

0 0
možnosti

olivita

10. 3. 2009 10:53
Re: Ajajaj

Mate uplnou pravdu. Jen co dojedu do Spanelska, zacnu na vsechno vzdycky nadavat a vzpominam na svou libeznou vlast:-). Vzdycky.

0 0
možnosti

Shibumi

10. 3. 2009 13:50
Re: Ajajaj

Hohoho, psal jsem po pár letech ne hned jak tam dorazíte. Nepřevracejte to. Spíš se zamyslete než začnete reagovat. Myslím, že dobří a špatní lidé jsou všude. Co se týče Španělska nemusím se snad rozepisovat nad tím jací jsou tam vygumovanci páchající teroristické útoky a odnášejí to nevinné děti ( viz Baskové atd. atd.), ale vy to berete snad jako pozitivní horkokrevnou španělskou vlastnost že?

0 0
možnosti

olivita

10. 3. 2009 16:01
Re: Ajajaj

No vidite a ja na ne nadavam, hned jak dorazim. Jaky jsou to nevychovany prasata, ktery neradi premejsli, rozmazleni mamanci, co si neumi uvarit caj, ukrutni krutasi, kteri se chovaji hnusne k ubohym pejskum a bykum,neekologicky hovada neschopny uvazovat v sirsich souvislostech, konzervativni kopie zivotniho stylu prababicek, Sodoma Gomora!! A ten stiplavej prach, sileni motorkari a uschly vedro o prazdninach! To by se jeden rozumnej zblaznil! vsechno, vsecicko to  napisu na svuj budoui spanelsky blog;-). A ze Cesi jsou moc prima!

0 0
možnosti

Shibumi

10. 3. 2009 17:01
Re: Ajajaj

Je mi Vás líto, a to myslím upřímně. Musela jste mít smutné dětství, tátu co si neudělá ani sám čaj, prostě ten týpek co se válí na gauči a komanduje,  a třeba ještě chlastá a jediná výchova je pořádnej výprask jak Vám tak manželce. To  naprosto vysvětluje Váš postoj a taky výběr studia. Přesně jak tu už někdo psal, psychologové jsou jen lidé, kteří se na tuto dráhu dají, aby potlačili své vlastní problémy nebo si nalhávají, že oni si tímto svůj problém vyřeší. Jste živým důkazem, že se to takto prostě a jednoduše nepovede. Hodně štěstí českošpanělko. :-)

0 0
možnosti

olivita

10. 3. 2009 19:25
Re: Ajajaj

To mě mrzi, ze jsem vas tak rozlitostnila. Destvi jsem mela moc hezky. Neberte me zas tak vazne, mam zvrhlej smysl pro humor;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.