Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

janiktomanek

11. 7. 2009 23:25
"můj" porod málem také skončil neslavně

Mámě totiž odešla dávno plodová voda, leč doktoři si toho nějak nevšimli. A  já, tvor líný, jsem si dál ležel v děloze. Po téměř 24 mi maminka zřejmě odmítla přes pupeční šňůru dodávat kyslík, já se ačal loučit se světem dříve, než jsem se do něj vyloupl.  A pak jsem zjistil důvod ustání dodávek kyslíku a živin - oba jsme umírali. Naštěstí jsem začal nějak divně pípat na přístroji, a tak si nás konečně všimli. Ale já dál trucoval a museli mě dostávat císařským řezem. 4,5 kg. Na to jak jsem byl tlusté mimino, jsem teď strašně hubený - 170 cm a 53 kg....

JT

0 0
možnosti
MS

palcerik

23. 2. 2009 21:23
Naštěstí

mám se svým prvním porodem lepší zkušenost. Lidé, kteří asistovali u mého rodu, byli naprosto profesionální, ale zároveň lidští, a ještě dokázali nedělat ze mě blbce;-D. Zajímalo by mne, kde vaše kamarádka rodila.

0 0
možnosti
O

olivita

10. 3. 2009 11:12
Re: Naštěstí

To se omlouvam, ze jsem jeste nezareagovala. Zeptam se kamaradky, jestli  muzu jmeno porodnice zverejnit, protoze jsem prece jenom, dost drze popsala jeji pribeh a ne svuj.

0 0
možnosti
M

mischplysch

22. 2. 2009 12:03
Kde to bylo?

Docela by mě zajímalo, ve které slavné porodnici se toto odehrálo, aby bylo jasno, kterému ústavu se vyhnout. Ne že by jinde to bylo o moc lepší, ale najde se snad i pár světlejších vyjímek.:-)

0 0
možnosti

black.v.

22. 2. 2009 8:58
ano?

Ročně zaplatím na zdravotním pojištění cca 20 000,-. Dělám to tak už asi 20 let a k lékaři si zajdu max. jednou ročně, když mám chřipku. Většinou ani to ne. U zubaře platím, na gyndě taky. Ty řeči o tom, jak máme zdravotnictví zadarmo, mě opravdu baví. Rv

0 0
možnosti

black.v.

22. 2. 2009 8:59
Re: ano?

...omlouvám se, tohle patří pod příspěvek "květušky"

0 0
možnosti
KM

kvetuska

21. 2. 2009 16:08
České zdravotnictví

Po sametové revoluci se narodilo nové české zdravotnictví. U kolébky stály tři sudičky (čtvrtou, tu potvoru šerednou nechaly doma, aby neškodila). První sudička dala novorozenému do vínku, že bude pro všechny, druhá, že bude zadarmo a třetí, že bude kvalitní a moderní. Jak tak stojí nad kolébkou a jsou nadšené jak to hezky zařídíly, přiřítí se třetí sudička. Protože však už nemůže zvrátit tu nádhernou sudbu vykřikne: "Vždycky však budou platit současně pouze dvě věci. Bude-li zadarmo a kvalitní - nebude pro všechny. Bude-li zadarmo a pro všechny - nebude kvalitní. Bude-li kvalitní a pro všechny, nebude zadarmo. Pro vás a příští rodičky doporučuji navštívit některá soukromá pracoviště a prostě zaplatit.

0 0
možnosti
K

Killingworth

21. 2. 2009 21:46
Re: České zdravotnictví

R^R^R^R^R^;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

black.v.

21. 2. 2009 15:15
Kurňa, nepříjemně povědomé...

Tohle bylo jako můj první porod Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.