Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bledule na stazi I. dil

Mam krasny novy kolo. Krasny novy kradeny kolo. Muj pritel zajel do vyprahly pofiderni ctvrti. V oloupanym baraku plnym vresticich prtat objevil tlustyho osmahlyho chlapika.  Tenhle cernej obchodnik vytahl zpod chlupaty ruky rozvrzany kolo, mrkl na pritele tucnymi vicky a nenapadne zasmatral v jeho kapse. Sto euro.

Dalsi den se k memu milemu pokorne priplazilo svedomi. Otlouklo mu pedaly  o hlavu a zacalo vrestet paranoidni pisnicku o garde policistu pidicich se po stribrnym starci s nefunkcnimi brzdami. Odvezli jsme ubohyho veterana do dilny. Pomoci spreje, samolepek a nekonecne trpelivosti se mi poderila dokonala plasticka operace. Z dosluhujiciho deduly se vyklubalo mrstny pruhovany hade. Muj transport do Tres Mil Viviendas. Do ctvrte, ve ktery bledy slecinky s nalakovanejma nehtama nemaji co delat. Do myho novyho pracovniho prostoru.

Moje byvala zamestnavatelka, u ktery jsem pred par roky slouzila, bohata dona maminka dvou vymydlenejch holcicek a majitelka rozlehlyho palace v luxusni ctvrti Sevilly se chyta za srdce: "Oli, jaky strach!" krici a lici mi hororove pripady ze svoji praxe stastni zalobkyne. O tom, jak neboheho finskeho mladicka touziciho dozvedet se neco vic o mistni ciganske kulture zavala jeho zvedavost az k otlucenym barakum Poligono Del Sur, kde ho vychytrali chlapici zavreli do sklepa a cekali, co jim severane za prodej lidskyho zvedavce nabidnou. O drogach, nozich u krku a dalsich mistnich delikatesach.

Jsem v Tres Mil a vim, co se tu obcas stane. Ztratila jsem se mezi odrenejma barakama. Nemam funkcni mobil a pred dvema hodinama jsem mela byt v sefove kancelari. Dve hodiny na kole dokola, dokola dokola. Ctyricet stupnu a smejici se gitanos. Krici na mne, ze jsem krasna a mne to vubec nevadi. Nalakovany nehty se lesknou, brzdy na mym frajerskym kole nefungujou a na romantickym miste plnym odpadku a prihlizejicich chlapku pada retez. JODER!

Po trihodinovym maratonu, s vypocenou dusi dorazim. Sef je vysmatej mladicek. Po spanelsku rozpustile mne da dve pusinky, rekne tri vety, do mapy nakresli kam mam dal jet a vypusti mne, nebohou rozmazlenou stredoevropanku, zpet do prasnyho mesta, ktery se stihlo rozpalit k padesatce.

Zitra prej zaciname. V osm rano se seznamim s desetiletejma divochama, ktery budu koordinovat k lepsim zitrkum.  Matematika, spanelstina, bazen a moje neskonale blondate charisma ma presvecit tyto polodivoky mladata o uzasnych vyhodach poctivosti. Ja, na pruhovanym kole jako priklad mravnosti.

To jeste bude sranda.

Autor: Olga Trampotova | úterý 30.6.2009 19:56 | karma článku: 18,95 | přečteno: 2134x
  • Další články autora

Olga Trampotova

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma: 17,07 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma: 31,81 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma: 38,43 | Přečteno: 14098x | Diskuse| Ona

Olga Trampotova

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma: 28,78 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma: 40,32 | Přečteno: 10455x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany

26. dubna 2024  10:37

O křesla v Evropském parlamentu se na začátku června utká třicet uskupení. Podle průzkumu agentury...

Řecko Kyjevu PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Španělé pošlou jen rakety

26. dubna 2024  10:35

Španělsko ani Řecko nedodají Ukrajině systémy protivzdušné obrany, které Kyjev žádá k obraně před...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  10:24

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.