Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se rozcházela s panem D.

Tenhle osudovej chlápek o mně poprvé zavadil v mých deseti letech. Recitovala jem  na Wolkrově Prostějově hlubokomyslnou povídku O smutném slůněti. Pan D. mi nadšeně tlekal a spiklenecky se usmíval. Věděla jsem to. Ten chlap byl můj! !

Jenže ouha. Když jsem se s ním pokusila trochu serióněji zaflirtovat, přiběhla křičící maminka

"Na tohle seš ještě moc mladá!".

Zlostně jsem dupala nožičkama, ale energická sploditelka mě  odmítla vydat na pospas lásce. Se sklopenou hlavou jsem pár let vyčkávala na příchod svobody. A pak se to stalo.

S kamarádkou jsme se zrovna pokoušely ukrást nějaký zapraný podprsenky  v pofidérním secondhandu, když tu zaduněla znělka a z prastarýho rádia promluvil On.

"Dobrý den, jsem pan D. a hledám lásku. Tenhle večer pořádám konkurz na přítelkyni. Přijďte."

Utíkala jsem domů, navlíkla na sebe pruhovaný triko z druhý ruky a kalhoty po dědovi. Takhle se mu budu určitě líbit!

U něj doma byl už nával. Stovka slečen.

Na řadu jsem přišla jako poslední. "Do týdne ti pošlu obálku".

Poslal. Stálo tam :" Ano!"

V těle se mi zažehl endorfínovej mejdan a moje nálada se vyšplhala až k samotnýmu pánbíčkovi.

Několik let jsem pak s panem D. oslavovala život. Seznámil mě se spoustou jedinečnejch lidí. Všichni ti frajeři do něj byli hotový! Oddaně mu posluhovali  a zapomínali přitom na sebe.

Po nějakým čase jsem zjistila, že i já si lebedím spolknutá v jeho narcistním světě. Měl mě. A tak jsem ho požádala o ruku.

Poslal mě do prdele a řekl, že bychom mohli být kamarádi.

Tak jo.

Sbalila jsem  na truc pana P.  Připadal mi nudnej, ale sliboval mi klidnej a perspektivní život.     

Dál jsem koketovala s panem D. Dál jsem chtěla aby mě chtěl. Jako nevěstu.

Pan P. se zlobil. Nevěnovala jsem se mu. Pohrozil mi, že mě vyhodí. 

Vyhlásila jsem vztahovou pauzu a odjela do jižních pásem srovnat si to v hlavě. 

Tam ze mě sluníčko shovívavě vysosalo poslední dávku opojný touhy po kariéře slavný hérečky a já dala panu Divadlu  bezbolestný vale.

Pan Divadlo si toho arogantně nevšiml, zato pan Psychologie projevil shovívavý zájem o moji budoucnost. Pilně jsem se pustila do obcování s tímhle strejdou a už druhým rokem buduju vztah prosycený intelektuálními výpary.

A jen tak to nevzdám. Tohle bude láska až na věky věků!

 

 

Autor: Olga Trampotova | sobota 5.12.2009 20:11 | karma článku: 25,41 | přečteno: 3666x
  • Další články autora

Olga Trampotova

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma: 17,07 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma: 31,81 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma: 38,43 | Přečteno: 14098x | Diskuse| Ona

Olga Trampotova

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma: 28,78 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma: 40,32 | Přečteno: 10455x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.