Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Maritka a Šavlenka

Začalo to už když jsem byla malinká. Sotva jsem ovládla svoje mohutné nožičky, postavila jsem se před zrcadlo hrála si s Maritkou a Šavlenkou.

Maritka byla můj odraz v zrcadle a byla moc hodná. Šavlenka byla můj odraz v zrcadle, ale byla zlá. Jenže, tyhle dvě hoky od sebe vůbec nešly rozeznat! Obě nosily červený kamaše, měly velkou kulatou hlavu a blonďatý vlasy ostříhaný podle hrnce. Kolikrát jsem byla podvedena zákeřnou Šavlenkou, která využila mojí vrozené důvěřivosti a nechala si vyprávět nejtajněší tajnosti, aby je pak roztroubila do širého světa za zrcadlem.

Když jsem vyrostla  o pár milimetrů, začala jsem si všímat fyzických rysů těchto dvou děvčat. Něco se mi nezdálo. Nos! Takovej nehezkej dlouhej nos, kterej hrozil zmutovat se do podoby ošklivého orlího zobáku. Každé ráno jsem tlačila jeho nebohou špičku nahoru a trpělivě jí domlouvala, aby byla hodná. Aby nepadala. Nos se pro mě stal  měřítkem krásy a chlapečky k zamilování jsem si vybírala zásadně podle symetrické pravidelnosti jejich dýchacího výrustku.  Ano Honzíku. Ty balíčky naducaný láskyplnejma výrobkama jsem ti do lavice strkala, protože´s měl hezkej rypáček.

O pár let později jsem objevila, že mám vystouplý horní pysk a začala toužit po pořádném předkusu. Spodní dáseň jsem pečlivě skládala přes horní a doufala, že za pár měsíců se moje uťápnutá bradička změní v energický kostantý hrbol. V tý době jsem pod vlivem náboženské výchovy  žila v citovém celibátu. V deníčku má tučně zdůrazněno: Musím se konečně naučit hezky psát  a až do osmnácti se nesmím zamilovat do žádnýho kluka, jenom jako kamaráda!!  Během půlroku přísného sebeovládání jsem nezískala ani velkou bradu ani svatozář.

A pak přišly špeky.  Bylo mi třináct a během půl roku se moje pubertou nadopované tělo změnilo z výstavního kostlivce na padesátiosmikilové monstrum živé váhy. Nejvíc si dalo záležet na zadnici. Štědrá prdel si usmyslela, že pro budoucí děti je třeba vytvořit pořádnou plovárnu, nejmíň sto centimetrů v obvodu. Boj proti genetickému architektovi se zastarlým barokním vkusem jsem vedla pomocí jablečná diety. Ta mi  zničila zubní sklovinu, ale ani její agresivní kyselina nebyla s to stlačit  pánevní prostor do úhledných devadesáti cenťáků. Trvalo dalších pár let, než jsem se s existencí ženských rozměrů smířila a objevila úžasné výhody nízko položeného těžiště.

Dneska už se zrcadla nebojím. Vím, že Šavlenka mívá ve zvyku zjevit se v lihovém oparu zároveň s opicí, vlasy pomazanými prasečím sádlem a očima plnýma krvavých žilek. Jako bonus mě upozorní na vzteklou vrásku na bolavém čele a umrlčí bledost okoralého porcelánu. S profesionální jistotou dvacetičtyř let ji poznám a  šok z její nevychovanosti spláchnu pod horkou sprchu. Vylezu teprve až ve chvíli, kdy se ze zazrcadlí  vyprdelí slečna Maritka.

Autor: Olga Trampotova | sobota 21.3.2009 16:40 | karma článku: 20,49 | přečteno: 1650x
  • Další články autora

Olga Trampotova

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma: 17,07 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma: 31,81 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma: 38,43 | Přečteno: 14098x | Diskuse| Ona

Olga Trampotova

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma: 28,78 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma: 40,32 | Přečteno: 10455x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Řidič auta taženého na laně si zamkl volant, neovladatelný vůz skončil v kolejišti

29. dubna 2024  17:52

K neobvyklé nehodě vyjížděli policisté a hasiči na místo nedaleko Hanušovic na Šumpersku, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

AURES Holdings a.s.
PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE (A12500)

AURES Holdings a.s.
Olomoucký kraj
nabízený plat: 30 000 - 32 000 Kč

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.