Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Věnováno všem zuřivým diskutérům

Bystrému oku neuniklo, že koumavci v diskuzích mají potřebu vytvářet prazvláštní hypotézy o mé dušiče se kterou tu násilnicky exhibuji. Protože jsem hodná a sdílná holka, rozhodla jsem se jejich neutuchající potřebě  dozvědět se více vyhovět a tento článek věnovat jim a reakcí na jejich pokorné analýzy.

Tráva a další kvítí.

Pan, paní či jiné zvíře  s krycím jménem Maminka a tatínek vynesli závěrečný verdikt: Závislot na marihuaně. Pan Ivoš po důkladném prostudování mého případu dokonce dospěl k závěru, že bych svoje nebohé plíce měla ušetřit těchto strašlivých muk a věnovat se raději pití zeleného čaje. Děkuji vřele za tyto jistě dobře míněné rady. Jsem nesmírně vděčná, že se tolik lidí stará o moje hypochodnrické zdraví. Jediný a  nepodstatný háček spočívá ve faktu, že  slovutným analytikům unikl zásadní fakt: Moje články nejsou šťavnaté díky tomu, že by  fantazie přežvykovala trávové koláčky a jazyk tak nasáknul esencí originality. Kdepak! Těmhle bezbožným pomůckám jsem dala vale ve svých šestnácti, kdy jsem na ojedinělém výletě do muchomůrkového lesa zjistila, že tam žije ježibaba, zlý obr Valibuk a Srdcežrout. Od tý doby se držím raději v teplíčku všednodenní reality a odtud vás zahrnuji svým vyprávěním.

Blondýna 

Chyren zapochyboval, že jsem blondýna obarvená na zrzavo. A měl pravdu! Jsem blondýna obarvená na peroxidovo!

Výměna partnera

Kajle78 mi doporučila výměnu partnera. Asi jí musela rupnout cévka v centrálním čidle intuice. Já že mám měnit chlapa? Toho úžasnýho láskyplnýho parťáka? To by mě někdo musel rozmixovat v misce s instantním idiotsvím! Takovýho sexy krasavce s mohutným podbradkem a  nejlíbeznějším srdečním svalem na světě? Nedám!

Do politiky!

Pan Leopoldo vytušil můj skrytý politický talent, kterého jsem nabyla po přečtení knihy " Nebuď prase " a  cudně mi navrhl stát se členkou Komunistické strany. Že prej mi tam budou rozumět. Po dlouhém uvažování jsem se raději rozhodla pro plotnu, dvanáct dětí a demokracii.

Princezna na hrášku

Koucourek-černý, že prej jestli nejsem princezna na hrášku? No, koukla jsem se pod rozvrzanou matračku a nic tam nebylo...

Zhrzená milenka

Kdosi  neurčitého pohlaví pod přezdívkou "A co třeba" důvtipně vydedukoval, že mi nějaká krásná modelka odloudila přítele. Následovala něžná série dobře míněných rad, jak toto strašlivé období přežít bez tíživých komplexů a pocitů méněcennosti. Mockrát děkuju za dojemnou péči, ale nějak si nevzpomínám,..modelka?? Ta že by mohla soupeřit se mnou?

Jak mě mlátí tatínek 

Velmistr dedukce Shimbuni to ale dotáhl ze všech analytiků nejdál. Neuniklo mu, že můj tatínek je ukrutný zlosyn, jehož koníčkem je válení se po pruhované pohovce s falškou rumu a  krvavý výprask všech členů rodiny. Když na tohle Velmistr došel, lístostí se málem počůral.  Ubohý útlocitný Shimbi. Netuší, že zůstal trčet v pasti vlastní smutné fantazie.

Autor: Olga Trampotova | středa 11.3.2009 16:09 | karma článku: 12,33 | přečteno: 2792x
  • Další články autora

Olga Trampotova

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma: 17,07 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma: 31,81 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma: 38,43 | Přečteno: 14098x | Diskuse| Ona

Olga Trampotova

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma: 28,78 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma: 40,32 | Přečteno: 10455x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jako prd do Stromovky, posmívá se Fico slovenské sbírce pro Ukrajinu

29. dubna 2024  10:08

Slovenský premiér Robert Fico označil úspěšnou sbírku na munici pro Ukrajinu, ve které Slováci už...

„Islamisté si tu dělají, co chtějí.“ V Hamburku žádali zřízení chalífátu

29. dubna 2024  9:54

Víkendová demonstrace radikálních muslimů v severoněmeckém Hamburku, při které účastníci požadovali...

Královéhradecký kraj opět očekává těsný souboj ODS s hnutím ANO

29. dubna 2024  9:50

Billboardy a plakáty už několik dnů patří kandidátům červnových voleb do Evropského parlamentu. A...

Žena, kterou ve žďárském útulku surově pokousal pes, v nemocnici zemřela

29. dubna 2024  9:48

Svým velmi vážným zraněním podlehla dvaašedesátiletá žena, kterou v půlce dubna napadl v psím...

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.