Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se mi vysmál mobil u státnic

Minulý týden mi krev zuřivě bublala adrenalínem. Nadledvinky se zlomyslně  daly do horlivé produkce těchle chemickejch sraček a neurotické tělo si zastarale frčelo na poplachové reakci.

Mezi myšlenkama na akademickou sebevraždu jsem srabsky upsala duši svého vaječníkového potencionálu katolickému bohu, ve kterého nevěřím. Jestli si moje nadržené zygoty někdy zašpásují se španělským bičíkovcem, budou pokřtěné v přezdobeném kostelíku pod nohama sádrové panenky Marie.

Tahle přesvatá španělská barbínka se mi líbí jen o trochu víc než její příbuzný německý trpaslík, ale smlouva je smlouva.

A moje  roztomilá babička se k ní modlívala.

Když jsem babičku viděla naposledy, vypadala jako malá pomačkaná panenka. Krásně se na mě usmívala, pokojná v náručí  znovunalezeného infantilního klidu. Její kulatý obličej připomínal oškubaného plyšového medvídka a obrovské brýle s kostěnýma obroučkama jí zvětšovaly sšedlé oči natolik, že by zahanbily i mrkací figurku Walta Disnee. Ukázala jsem jí rozkvetlé jaro na fotkách a nachystala večeři. Byla poslední.

Místo vzpomínek  a pláče jsem se pak zmateně nořila do učení.

V šibeničním termínu, dva dny před popravou mé nadupané bakalářky jsem zoufale blouznila nad kreditovými nedodělky a proklínala krutý vynález jménem multiple choice test.

Své velkolepé dílo jsem nakonec úspěšně obhájila. Zásadní podíl áčkového úspěchu přikládám růžovoučké PP prezentaci s infantilními obrázky, která očividně okouzlily dědečka profesora v komisi.

Státnice byly větší masakr. Přepracovaný mozek zahájil stávku a odmítal spolupracovat. Slovní zásoba se mi škodolibě smrskla  na psychologické pojmosloví. Připomínala jsem ubohý, zadírající se a hloupý stroječek.

Když začalo být trapně i mobilu v kapse, spustil svoji uhihňanou zvonivou melodii. Chichichichachacha. Za všeobecného veselí zkoušejících jsem se pomalu propadala na své ostudné trapodno.

Pobavení šéfové nakonec ocejchovali můj balanční výkon na hranici šílenosti vytouženými písmenky ze začátku abecedy. Blonďatě a ubrečeně jsem utekla smočit své nezasloužené štěstí ve vodkosvětě.

No a tady někde by měl být můj osobní bakalářský Happy End...

Jenže ještě není.

Ve čtvrtek mám další státnice.

Tak držte pěsti, budu ho potřebovat...abych si zase nezapomněla vypnout mobil.

Autor: Olga Trampotova | pátek 11.6.2010 23:34 | karma článku: 20,63 | přečteno: 3372x
  • Další články autora

Olga Trampotova

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma: 17,07 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma: 31,81 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma: 38,43 | Přečteno: 14098x | Diskuse| Ona

Olga Trampotova

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma: 28,78 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma: 40,32 | Přečteno: 10455x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  12:44

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  12:42

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Prokletím očkování možná je, že chrání proti smrtelným chorobám, míní Válek

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  12:42

Přímý přenos V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. Jednou z cest, jak se proti nemoci chránit, je...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:41

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.