Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zpátky v Brně

To, že v trafice sedí nepříjemná ježibaba, která si místo  voňavýho krému naplácala na svůj mastnej ksicht zkyslý zelí mi zvýší hladinu stresovejch hormonů jen neznatelně.

Teda dokud mě neseřve jak nedormlý pachole za to, že jsem nechala  obličej Kájy čtvrtýho pomačkanej. Koukám do země a říkám si, že jsem měla spolu s apartní sukýnkou přejet napařovací žehličkou aji tu stokorunu. Nebo tu bábu. Že by byl klid a nikdo by na mě, ubohou chudinku, po ránu nekřičel.

Splihle se odploužím a přemýšlím, že úsměv stojí víc než dvě eura na hodinu (nebo kolik dostávají trafikáři).

Radost mi udělá slunce. Praží do mojí vlněný šály a hřejivýho saka a vyspravovanejch punčocháčů.

Brno je hezký a mám ho ráda. Nejradši mám přechod od Bílýho domu k soudu. Je to tam placatý a připomíná mi to Sevillu. Cesta do školy.

Ve škole je spousta naturo slečen a chlapců v batikovanejch hábitech a konopnejch gaťatech. S nalakovanejma nehtama a pětadvaceti lety na krku se mezi nima cítím jako stařena, kterou už semlel prázdnej pojem konzumu.

To jo. Strašně ráda nakupuju hadry a  přítel koupil byt. V mý estrogenem nadopovaný hlavě je otravně aktivní režim hnízdění. Nemůžu se dočkat až poviju kudrnatý mládě, ale prvně prej musím dostudovat.

....Doufám, že dostuduju dřív, než příjde menopauza.

Ne, že by mě nebavilo dozvídat se nový věci o tom, proč mají lidi tak nedomrlej emoční systém kolabující při každým závanu průseru. Baví mě to.

Co mě nebaví je být studentskou holoprdelí závislou na příspěvcích maminky v důchodovém věku.

Nebo balancovat v zaflusaným nonstopu  mezi  nadrženýma ožralcema a  sympaťákama, kteří by mohli dát dížko. Ne, tři eura za hodinu za to nestojí.

Nebo zoufale zívat na recepci s neurotickým šéfem za zadkem, kterej je alergickej na cokoliv, co by mohlo pomoci rozpustit hlenovitou nudu.

Nebo se v Londýně začlenit do polský kasty levnejch pracovníků a zkazit si tak prázdniny.

Nebo pracovat v cukrárně, na kase, na páse...

Honba za prachama je strašněj vopruz. Vysává mi energii jak komáří samička a já pak nemám odkud brát na to, co mě baví.

Takže na tom prdím. Rozhodla jsem se dopřát poslední rok na fakultě jenom svýmu mozku. Budu ho hltit moudrostí jinejch.  Doufám, že příští pololetí bude tak plnej, že praskne a vyteče z něj slušná závěrečná práce. 

A já budu slečna Bc a slečna Bc nedělá za pásem, ani v nonstopu, ale s dětma nadopovanejma solární energií z Andalusský žhavírny.

...

 

Kdyby by někomu unikal kontext, tak ten začíná zhruba tady 

 


Autor: Olga Trampotova | čtvrtek 8.10.2009 21:16 | karma článku: 18,63 | přečteno: 3938x
  • Další články autora

Olga Trampotova

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma: 17,07 | Přečteno: 1457x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma: 31,81 | Přečteno: 4205x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma: 38,43 | Přečteno: 14098x | Diskuse| Ona

Olga Trampotova

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma: 28,78 | Přečteno: 2528x | Diskuse| Ostatní

Olga Trampotova

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma: 40,32 | Přečteno: 10455x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Von der Leyenová chválila i Čechy. Za 20 let jste posílili vy i EU, uvedla

24. dubna 2024  14:31

Za začátek nové éry označila šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová vstup deseti východních...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:13

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34,  aktualizováno  14:11

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

Muž dohnal a zaklekl zloděje. Strach jsem neměl, jsem takto nastavený, říká

24. dubna 2024  14:08

Zrovna se autem vracel domů, když na brněnské tramvajové zastávce spatřil starší paní, jak se...

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.