Olga Trampotova

Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding. 
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x

Olga Trampotova

Děti bez lásky

V Česku převyšuje počet žadatelů o adpoci počet právně volných dětí vhodných k osvojení. Česko je zemí s nejvyšším počtem dětí v ústavní péči. Že se tyto dvě premisy podle zákonů formální logiky vylučují? No, dalo by se říct. Společenská realita ale není řízena strohými pravidly logického myšlení. Existuje spousta jevů, jež se na první pohled jeví absurdními. Toto je jeden z nich.

23.4.2009 v 18:34 | Karma: 17,46 | Přečteno: 2942x | Diskuse| Společnost

Olga Trampotova

Princezna v ústavu

V roce 2003 jsme s tehdejším divadelním studiem vyrazili s nacvičeným představením „Mikuláš“do Ústavu sociální péče.Paní režisérka, která danou akci zorganizovala, nás na střet s realitou ústavu připravila vágními informacemi o „ ubohých dětech“. Nevěděli jsme pořádně, co čekat.

6.12.2008 v 23:07 | Karma: 44,80 | Přečteno: 21017x | Diskuse| Společnost

Olga Trampotova

Co by bylo kdyby nebyly emoce?

Nic! Velký třesk na počátku byla taky mohutná eruptivní emoce. Život je jeden krátký, obrovsky krásný citový výlev.O čem mám tedy psát? O ničem? Ještě k tomu odborně?? Bože můj, kdybych v tuhle chvíli byla o trochu víc robotická bytost, snáze bych se přenesla přes strupovitou vlnu nevole, která se mi vzedmula v prsou, jakmile jsem si v ELFU přečetla, že vás nezajímá fantazie, že práce má být hlavně systematická! OK. Pokusím se tedy sesmolit žádanou suchařinu. Právě probíhá transformace ve vybledlou intelektuálku bez šťávy. Zapojuji příslušné synapse nudy. Jsem pilná studentka. Přeji příjemné čtení.

20.7.2008 v 21:01 | Karma: 13,10 | Přečteno: 1479x | Diskuse| Ostatní