alfa vlny

Olga Trampotová

Punková matka je vytahaná a všichni po ní touží!

Nedávno jsem porodila druhé mládě. Moje tělo je samou láskou vytahané do všech světových stran. Oči mám napuchlé. Vlasy mastné. Mozek plný prdíků. A k tomu ten chorobný pocit, že se mnou všichni chtějí jenom spát.

19.2.2016 v 16:00 | Karma článku: 16.81 | Přečteno: 1457 | Diskuse

Olga Trampotová

Dítě punkové matky. Co mu hrozí?

Po světě běhají divoká, nebojácná a společenská mláďata. Spoustu z nich vyvedly z hnízda matky punkerky. Od ostatních matek se liší jednou základní charakteristikou:nejsou úzkostlivé a dělají věci po svém.

2.8.2014 v 19:00 | Karma článku: 31.81 | Přečteno: 4205 | Diskuse

Olga Trampotová

Jak se pozná punková matka

Má několik úžasných vlastností, které napomáhají harmonickému rozvoji jejího dravého mláděte. Nejdůležitější z nich je lenost. A druhou nejdůležitějším odvaha.

31.7.2014 v 11:06 | Karma článku: 38.43 | Přečteno: 14098 | Diskuse

Olga Trampotová

Potrat v nasládlém EMO hávu

Paní Lilia v dnešním článku na Idnes píše o vyvolaném potratu, jak kdyby se jednalo o nějaký velkolepý spirituální zážitek. Je mi z toho úzko. Jako by na mě vybafla nějaká zákeřná ježibaba se svými lektvary a jedovým srdcem. O to nebezpečnější, že je celá krásná a tváří se na svých webovkách jako ezo víla a průvodkyně ženskou podstatou.

24.6.2014 v 11:03 | Karma článku: 28.78 | Přečteno: 2528 | Diskuse

Olga Trampotová

Před rakovinou

Za tři roky budu nejspíš obhajovat disertační velepráci, nosit pod srdcem druhorozenou princeznu, krotit prvorozené mládě. A muže. A jejich lačné dobyvatelské choutky. Mohlo to být ale všechno úplně jinak. Za tři roky jsem totiž mohla vyděšeně zjistit, že se do mého mladického čípku s s chutí zakousla rakovina.

9.6.2014 v 14:55 | Karma článku: 40.32 | Přečteno: 10454 | Diskuse

Olga Trampotová

Ať žijí zrůdy

Ve starověké Spartě je házeli ze skály. Ve vesnici mojí babičky je prý nechávali ležet na okně, dokud pláč neutichl. Ve středověku končívaly na hranici. Často i s matkou. My, moderní lidé nad těmito barbarskými způsoby ohrnujeme nos.

25.5.2014 v 19:00 | Karma článku: 17.69 | Přečteno: 2995 | Diskuse

Olga Trampotová

Milí lidé jsou v Česku ohroženým druhem. Zasluhují ochranu.

Znáte to. Přijedete odněkud z jihu, ze západu, nebo dalekého východu. Přijedete osmahlí, odlehčení a provonění prázdninovou podívanou. Přijedete krásní a nabití energií. Přijedete domů. Vystoupíte a doufáte, že váš prázdninový opar s vámi zůstane co nejdéle a projasní vás i vaše okolí.

12.3.2014 v 21:49 | Karma článku: 28.81 | Přečteno: 3018 | Diskuse

Olga Trampotová

Jak se rodí princezny

Byl pátek dopoledne. Seděla jsem v malinké komůrce. Požehnanější, než kdy předtím. Sestřička mi na břicho namontovala roztodivé přísavky. Komůrkou se začal rozléhat pravidelný rytmus. Běžel jako stádo koní. Běžel nadšeně a plný víry. Běžel o život. Všechno bylo dokonalé, všechno tu bylo pro něj. Moje krev. Moje srdce. Můj štědrý klín. Už osm měsíců ve mně bydlela Julie Anna.

19.2.2014 v 19:40 | Karma článku: 25.64 | Přečteno: 2902 | Diskuse

Olga Trampotová

Jak se mi vysmál mobil u státnic

Minulý týden mi krev zuřivě bublala adrenalínem. Nadledvinky se zlomyslně daly do horlivé produkce těchle chemickejch sraček a neurotické tělo si zastarale frčelo na poplachové reakci.

11.6.2010 v 23:34 | Karma článku: 20.63 | Přečteno: 3372 | Diskuse

Olga Trampotová

Diagnóza: blonďatá studentka psychologie.

Nedávno se nade mne v baru sklonil jakýsi neohrabaný mladý pán a po pár pokusech o kompliment mě pozval na panáka. Maminka mě vždycky učila, že od škaredých opilých pánů se panáky odmítají, ale to víte, jsem chudá studentka.

16.4.2010 v 22:40 | Karma článku: 20.87 | Přečteno: 5016 | Diskuse

Olga Trampotová

Už jedenáct let mi není čtrnáct.

Když jsem byla malá zneužívala jsem krkatou Brabínu a bezpohlavního Kena k naivní demonstraci dospěláckýho života. Nutila jsem plastový panáčky do nemravnejch her a těšila se, až mi bude čtrnáct.

23.3.2010 v 13:34 | Karma článku: 29.86 | Přečteno: 3372 | Diskuse

Olga Trampotová

Proč si lidi myslí, že jsou feministky chlupatý.

Zapsala jsem si kurz na gender studies a doufala, že mi pomůže změnit mé šovinismem upatlané názory. Koneckonců, irituje mě koncovká -ová nalepená na nečeská příjmení, tak si snad s holkama budu rozumět.

20.3.2010 v 14:55 | Karma článku: 25.39 | Přečteno: 3172 | Diskuse

Olga Trampotová

Vztah na 3500 km.

Můj španělský chlap má srdce vyhřátý jižním sluncem. Jeho horký emoce mě už víc jak dva roky udržujou na levlu vztahovýho štěstí, a to i přesto, že se ke mě většinou dostane jen jejich virtuální odvar. Máme se rádi na dálku.

18.3.2010 v 13:28 | Karma článku: 18.35 | Přečteno: 2656 | Diskuse

Olga Trampotová

Jak jsem se rozcházela s panem D.

Tenhle osudovej chlápek o mně poprvé zavadil v mých deseti letech. Recitovala jem na Wolkrově Prostějově hlubokomyslnou povídku O smutném slůněti. Pan D. mi nadšeně tlekal a spiklenecky se usmíval. Věděla jsem to. Ten chlap byl můj! !

5.12.2009 v 20:11 | Karma článku: 25.28 | Přečteno: 3666 | Diskuse

Olga Trampotová

Jak mi trhali zub

Sedím tu s dřevnatou dásní a a na můj zánovní počítač sem tam ukápne umrtvělá slina.

12.11.2009 v 16:40 | Karma článku: 24.23 | Přečteno: 2328 | Diskuse

Olga Trampotová

Zpátky v Brně

To, že v trafice sedí nepříjemná ježibaba, která si místo voňavýho krému naplácala na svůj mastnej ksicht zkyslý zelí mi zvýší hladinu stresovejch hormonů jen neznatelně.

8.10.2009 v 21:16 | Karma článku: 18.63 | Přečteno: 3938 | Diskuse

Olga Trampotová

Bledule na stazi IV dil,-Jezis je zlej, Jezis mne miluje

Jsou lidi, ktery si zamiluju hned. A pak lidi, u kterych mi to chvili trva. Jezis a jeho bracha mne dostali behem chvilky. Zrzavy cikane se zlostnou vraskou na cele a hlasem jak rozkraplej plechacek se kolem mne zpocene ovinulo a vyfluslo na zem zacuzenej hlen.

4.10.2009 v 19:38 | Karma článku: 17.83 | Přečteno: 1830 | Diskuse

Olga Trampotová

Bledule na stazi III.dil,- jak nevyhoret

-Senorita, proc ty se nestanes cikankou? -Ja? S timhle bilym ksichtem? Jak bych asi tak mohla byt cikanka? -No, treba jako Michael Jackson, senorita!

13.8.2009 v 17:42 | Karma článku: 17.62 | Přečteno: 2034 | Diskuse

Olga Trampotová

Bledule na stazi- II. dil,-moje cikanatka

Je pul sedmy rano a slunce nad Sevillou jeste spi. Snazim se rozleplit vicka. Po ceste do koupelny slapnu do smradlavy hromadky, kterou mi laskyplne prichystal muj roztomily psik. "Puta mierda!" Cubka zaliza pod skrin a trese se. Jdeme ven.

10.7.2009 v 21:02 | Karma článku: 22.70 | Přečteno: 2502 | Diskuse

Olga Trampotová

Bledule na stazi I. dil

Mam krasny novy kolo. Krasny novy kradeny kolo. Muj pritel zajel do vyprahly pofiderni ctvrti. V oloupanym baraku plnym vresticich prtat objevil tlustyho osmahlyho chlapika. Tenhle cernej obchodnik vytahl zpod chlupaty ruky rozvrzany kolo, mrkl na pritele tucnymi vicky a nenapadne zasmatral v jeho kapse. Sto euro.

30.6.2009 v 19:56 | Karma článku: 18.74 | Přečteno: 2134 | Diskuse
Počet článků 54 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3259

Baví mě myslet, cestovat, číst, mluvit, kreslit, spát, jíst a endorfíny. Vystudovala jsem psychologii v Česku a řešení rodinných konfliktů ve Španělsku. Jsem akční a zrychlená. Jsem studentka PhD na Masarykově univerzitě, pyšná matka dvou děvčat (jedu punk!), manželka Alfa samce a zakladatelka (nyní dřímajícího) projektu Couplebuilding.